När man har fixat i köket (Y)

 
Lilleman har fått en stol i köket<3 Och nu börjar han bli så stor så man knappt hinner med att han växer och blir så stor <3 
Jag håller på att ska snart börja laga mat medan Nate sitter å leker vid bordet <3 Så snart blir de matlagning och vi ska äta tillsammans för första gången här hemma när vår son sitter med oss vid bordet <3 
Har diskat hans duplo vi var och köpte förr och sen har jag tvättat två maskiner tvätt som jag ska ut och hänga snart, och sen ska jag ut å övningsköra med blomman lite (Y) när de snart närmar sig uppköning för mig, och ni anar inte hur nervös jag är! Och jag tror dock att de kommer tycka att jag är för försiktig och kugga mig för det tror jag, för all min osäkerhet :P  Det är så kul att se att bebis börjar bli så stor och det är så kul att få leka med honom också <3 Varje dag med honom är de bästa som finns <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: