Jobbhelgen och denna dagen!

Jag vet inte vart jag ska börja, men jag känner att jag har missat rätt mkt eftersom jag jobbade i helgen, Robbin var i väg till sin syster som han firade (hon fyller år idag) Och då missade jag att Nate gick bakåt i gå stolen, så jag förstår hur robbin känner då Nate gör saker då han är på jobbet. 
Men jag känner att han har växt så mycket bara på dessa dagarna jag har jobbat.
Jag har i af turen att få gosat med Nate hela dagen och vi har fixat lite hemma och diskat och tvättat, vi har ätit lunch och ska snart äta mellis.
Nate har också sovit middag och jag fick hem  min fifty shades freed så jag kollade på den medan han sov. Kan knappt fatta att denna lilla fina kille är min, och så snäll som han är! och jag älskar att ha tiden varje dag med  Nate och jag hoppas också på att jag kommer att kunna göra mycket roligt i veckan med bara honom <3
 
Jag har hjälpt mamma å pappa med deras hund och sen har jag grejat hemma, tvättat 2 maskiner och har en till på G, och sen har jag lekt med  diskat och umgåtts med nate. Jag ska försöka att göra lite mer nytta och plugga teori också då min uppkörning börjar närma sig, och jag känner mig idag både värdelös och lycklig.. Det är så jobbig känsla, jag är lycklog över att jag har en så fruktansvärt fin unge och jag älskar honom mest av allt. men jag känner mig värdelös för att det känns som om tiden står stilla och att jag inte räcker till varken som fru eller mamma.  Nate leker för fulla muggar och jag ska snart börja med mat, och det blir bara en lätt maträtt så man hinner göra mer. 
Klagar då inte på  utsikten ! :D Älskar att jobba kvällar med denna utsikt! :D <3
Så fruktansvärt god mat vi fick på arenan  :D Detta va en middag vi åt och vi fick så mkt god mat! Vi har fått urrykyckling med ris, sen har vi fått tacos också :D Så jävla gott! :D 
Helgen  har bestått av jobb och man har haft turen att kunna få se lite fina bilar och lite race :D  Blev lite fina bilder och jag är glad över att jag fick träffa så många trevliga människor och sen jobbat med en så  trevlig människa! :D 
Och idag som sagt är jag bara trött och vill helst bara sova, men har i af gjort lite nytta och de bästa av allt att jag får dela all glädje idag och dela mina dagar med är min älskade son <3 Så nu ska jag börja med mat typ nu och sen börja plugga mer teori eftersom min uppkörning kommer snart :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: