Försöka sova snart

Nate har sovit sen en tid tillbaka,  och jag äter lite godis👌 
Ska försöka sova snart och hoppas på att man får sova rätt bra, känner mig så jäkla seg idag! Men tror det är för att man inte har sovit bra. 

Idag firade jag och Nate Malin som fyllde år i går, och hon bjöd på fika på  konsum i  Tierp.  Och det var skönt att få prata lite skit 😁👌
Nate sätt å pratade hela tiden x) 

Nate var  lite svårsövd idag, tror att han va lite för uppe i varv. Mamma bjöd mig  på sallad i går efter vi  hade varit i Skutskär 🍉😀
Jag var  ner och hälsade på jobbet idag innan   jag skulle till sjukhuset och jag fick träffa min nya chef ^_^ 
Och han verkar vara sjukt snäll så det ska bli kul att lära känna honom bättre sen då man börjar jobba igen 👌
Men ska njuta av tiden med Nate för jag verkligen älskar att vara hans mamma å se han utvecklas dagligen! Och han är mitt allt ❤
Trodde inte att man kunde bli så lycklig som jag är sen min son föddes, han är det bästa som faktiskt har hänt mig, och de största kärleken ever sen jag träffade Robbin❤

Jag är lycklig men jag kämpar med mina egna hjärnspöken och  jag jobbar dagligen på att bygga upp mitt självförtroende  och självkänsla. 
Det enda jag känner att jag kan vara bra på är att vara Nates mamma och  leka me honom och finnas där för honom. Även fast jag i bland kan känna att jag är en dålig mamma vissa dagar och kanske inte känner att jag räcker till. Till mesta så känner jag att vara mamma till Nate var något jag var född till ❤ 

Jag har lite planer inför nästa vecka och det ska bli kul! Jag ska gå på Nates fasters student och  sen ska jag jobba lite och bara mysa med Nate ❤ är lite nervös över att känna att jobba och Robbin ska vara hemma med Nate,  inte för att Robbin ska ha honom utan hur jag kommer att klara mig utan min lilla unge i 8 timmar  "/

Nä nu ska jag sova 😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: