För 7 månader sen <3

Idag är det 7 månader sen jag låg på BB och hade fått min son <3
Han börjar bli så stor och jag hinner inte  alls med!
Så långt har vi kommit :
  • Sitta själv utan stöd
  • Går med gåstolen sen 12/6 :D 
  • Tycker om att plaska i vattnet då man badar
  • Har börjat åka i sittvagn i  bland :D 
  • Låter ofta som han säger Mamma :P Mammmmamm :P 
  • En sjusovare :P Sover gärna till 9 :D 
  • Tänder som är på G :) 
Jag är så stolt mamma  till denna lilla kille och han är så otroligt snäll! Det finns ingen jag älskar lika mycket som honom  <3
Idag har vi bara myst och sovit middag och åkt massa vagn ^^ 
så nu väntar vi på att pappa ska komma hem så vi kan äta middag och sen gosa lite och jag ska dammsuga och fixa lite mer, för jag har lite planer för här hemma :D 
 
Jag älskar tiden jag har med Nate, och de gör de bara bättre sen då Robbin får semester och att vi hela familjen kan umgås med varandra <3
 
 
Sen nu när Robbin kommer hem så ska jag dammsuga och städa lite med det jag inte  kan göra då jag är själv hemma., så det ska faktiskt bli skönt att kiunna få dammsuga av och sen få göra lite andra saker ^^ 
sen ska vi göra lite andra saker och sen ska jag nog ta och springa faktiskt! 
Det har varit så skönt med regn idag och jag älskar det! Äntligen kommer de lite regn som behövs! så jag ska kolla så jag kan göra lite nytta  innan greys anatomy som börjar 20.00 med dubbelavsnitt :D 
 
Aja nu ska jag ta å fixa lite med mat för att Robbin är snart hemma och jag ska ta fram de mesta av resterna från i går :D 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låt han åka sittvagn om han kan sitta själv 😊

Svar: Han brukar få göra de👌
Kida .....

2018-06-13 @ 20:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: