en härlig start på helgen ^_^

Tycker det är efterlängtad helg och jag har så mycket bra saker som jag ska göra i helgen ^^ och jag börjar bli så jäkla nervös bara för att uppkörningen  närmar sig men ändå så känns det  rätt okej.  Det jag  vet att jag kommer kunna ligga på mest är att jag är lite för försiktig.  Men får se när de närmar sig  hur dåligt det kommer gå. 

Nate sover i sin säng och han tvärslocknade efter vi hade varit hos farfar där farbror Martin  jossan och teddy var där  😅 Det va nog lite jobbigt att leka och sen bada  på aspenbadet 😁 
Så nu har han sovit ett bra tag och i morgon blir det att  övningsköra  och sen ska jag och Nate leka lite med mormor och morfar 👌 och vi ska också kolla på skräckfilm med Malin ^^ nu ska jag sova och hoppas att jag inte blir för trött ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: