snart bege sig till Tierp

Snart ska jag och Nate bege oss till Tierp och möta Pernilla, frukosten  är intagen och nu ska jag bara klä på mig och Nates  skötväska ska packas. 
Sen är de Rex som ska  få en promenad bara.  Sen ska vi gå till bussen ^^
Och i morgon blir det bvc och hälsa på Ida. 

Undrar hur mycket Nate kommer väga  och hur lång kan kommer vara ^^
Det är alltid  lika spännande 😍 och  på fredag blir Nate  8 hela månader ! Usch va tiden går fort !

Och jag tyckte det var en så mysig dag igår, älskar att få umgås med Robbins  syskon ^_^ å sen är de också så kul att få umgås me Leona ^^ hon har sån energi ^_^  man blev så glad att se hur mycket hon älskade att vara på Furuvik 😊 
Jag hoppas på att på semestern att man kan få en bild på Leona och Nate ^^ skulle vara så fin bild😁 och jag ska försöka knäppa bild på max och Nate med 😍 
Kan knappt förstå att jag blev gudmor till fasters lilla kille 😍 det är en sån ära ❤ Men nu ska jag fixa de sista ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: