olidligt i denna värme 😥

Det är för varmt för både djur och barn, jag kan ta att de e lite varmt för mig, men att det är för varmt för  för djuren och Nate och jag tar  hellre att det är för varmt för mig i stället för att jag kan försöka  hanskas  bättre med det ^^ 
 Tycker bara så synd om Nate  som vaknar av att han gråter å att det är för varmt ! ☹ nu kan de gärna få vara max 25 grader  ute på dagarna och sen 18 19 grader på natten så de kan bli lite svalare. 
Mitt armband  börjar bli fullt 😍 men 3 nya berlocker blev det i år ^^ ugglan från Amanda och sen fick jag så jag köpte 2 till idag från cina med familj^^ jag älskar verkligen att ha så många berlocker och de kommer nog bli fler ^^ Dessa två blev det idag ^^ jag är riktigt lycklig  att jag har så fina människor i mitt liv,   och alla som firade mig  tack så mycket ❤
jag som försökte dölja att jag fyllde år, men icke !  Jag blev så glad för presenterna och just att folk  kom å fikade 😊

Men nu lär jag nog sova för jag ska till Tierp tidigt i morgon  och åka till sjukhuset  😊 sen blir de hem å packa och handla de sista till Nate  till vår semester ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: