jäkla mardrömmar !

Har varit vaken i säkert 30 min å kan verkligen inte sova. Nate och Robbin sover för  fullt
 Å jag vill egentligen väcka  Robbin  å be honom lugna/ trösta mig lite med att jag drömmer så hemska mardrömmar hela tiden. 
Denna natt har det varit  2 st,och den sista var värst.
Första förstod jag var en dröm, eftersom  Robbin låg bredvid mig och att han inte hade lämnat mig för en annan tjej. För han skulle aldrig lämna mig å speciellt inte sova bredvid mig (har en tendens  att tro att drömmar är verkliga och jag får panik! Vet inte hur många gånger jag har drömt att Robbin har lämnat mig). Så den saken va ju helt klar!

Den andra drömmen så drömde jag att vårt  hem brann ner! Jag drömmer om det så ofta, och efteråt  vågar jag inte somna om:( och jag tror att det är för att det är 3 år sen de brann här i Sandby, att inte se sina vänner direkt då det brinner i deras hus. Och de kommer någon gång i månaden detta
Och sen brann de ju i skärplinge i veckan, och kanske är därför jag drömmer mardrömmar om det nu :( 

Jag kanske behöver ha någon jag kan prata med om detta och kanske kunna få något bra svar eller vad man kan göra när det är speciellt om att de ska börja brinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: