För 8 månader sen <3

För 8 månader sen föddes den minimännoskan som skulle börja betyda det mesta för mig, och någon som har gjort så jag har växt som person! 
Någon som jag älskar mer än mitt egna liv, någon som jag kan gå genom eld och vatten för <3 
Det är min lilla kille Nate<3
Utan honom så skulle jag aldrig känna mig hel, eller att gå upp varje morgon med ett leene på läpparna och någon som kan få mitt hjärta och smälta  om och om igen! 
Den bästa i mitt liv <3
 
Klockan 12.22 så föddes min lilla kille, och även fast jag inte fick hålla honom exakt direkt så när jag såg honom! Den finaste lilla skapelse jag någonsin har sett! 
Denna lilla kille stal mitt hjärta så sjukt fort och han är helt klart den bästa jag har <3 
 
Jag längtar bara mer och mer att få uppleva alla saker med honom och att få åka på semester med min fina lilla kille kommer vara det bästa någonsin <3 Få bada med honom och bara mysa<3 
 
Jag minns de så väl än med att åka in på BB, och jag är glad över att vi blev kvar och inte blev hemskickade ! Minns så väl också när Mitt vatten gick, va verkligen som att man kissade på sig! xD 
Detta är det bästa jag har gjort i hela mitt liv, och jag vet verkligen vad det var som saknades i mitt liv, och det är verkligen helt underbart att ha honom :D 
 
Min fina lilla kille som är det bästa jag har! Mamma och pappa älskar dig mest av allting <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: