🤔

Jag vet inte vilken rubrik  jag ska skriva eller riktigt vad som kommer skrivas här.. Jag känner bara att jag måste få spy  ur mig lite.. 

Jag har dåligt självförtroende och självkänsla är inte heller det bästa, jag jämför mig väldigt lätt med andra  och har en bild utav hur jag måste se ut och hur jag måste klä mig.  Jag känner mig väldigt sällan vacker, fin eller attraktiv för Robbin. Även fast han säger hur fin jag är, så kan jag inte ta till mig det. Jag vet inte heller om det är något fel på mig vilket jag ofta känner.  Att när jag inte är mamma eller fru just när jag gör något på egen hand så kan jag inte riktigt se mig, att jag inte passar in någonstans. 

I dag känner jag mig också väldigt dålig och värdelös å den känslan är jag så less på! Jag vet inte heller om det är att jag är så osäker i mig själv som gör detta. All äcklig osäkerhet och att jag är så fruktansvärt känslig. 
Jag hatar att vara så fruktansvärt osäker och jag är så less på att känna att jag inte platsar. Det känns som om jag inte är bra nog för Robbin, ibland att jag inte är tillräckligt bra mamma för Nate. Även fast det är Nate som är den enda grejen  jag är helt säker på. Jag kanske lär sluta använda sociala medier ett tag och fokusera på mig själv och Nate och Robbin såklart.  Men att fokusera på mig själv ett tag... att känna att jag blir mer säker i mig själv. 

De är bara då jag har Nate som jag känner mig som mest säker❤

Jag är väldigt glad att jag har människor som stöttar mig till 150 % och att de kan komma med kloka ord och saker som gör att jag märker att de e mycket hjärnspöken, och framförallt osäkerheten.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: