efter semestern 😍👌

Idag har vi kommit hem efter drygt en vecka ^^
Och det har  bestĂ„tt utav att bada  sola spela sĂ€llskapsspel och  umgĂ„s ❀
Vi har ocksĂ„ fĂ„tt besök upp dit! Äntligen har vi fĂ„tt visa Malin och Simon vĂ„rt paradis 😊
Och sen har Simon Linnea och Fredric  varit Ă„ hĂ€lsat  pĂ„ samt Martin och Jossan 👌 det har varit sĂ„ trevligt! 
Och Leona och Nate har lekt massor och Nate Ă€lskar att busa med Leona😍 det har varit sĂ„ kul att se kusinerna leka ❀
Nate och Rex har badat varje dag, och det Ă€r inte lite bad ! Å Nate har varit en Ă€ngel som alltid ❀ jag har haft sĂ„n tur att fĂ„ en sĂ„ underbar son❀ Ă€lskar att busa och allt annat ^^
Rex har lekt massor med lilo  och Olle, och  de mĂ€rks pĂ„ honom att  han inte riktigt orkar att leka, börjar bli en gammal farbrorđŸ˜…â€
NĂ€r Malin Ă„ Simon va upp sĂ„ Ă„kte vi pĂ„ loppis, och dĂ„ köpte jag lite leksaker till max och till Nate plus klĂ€der ^^ köpte verkligen inget till mig alls dĂ„ 😅

Detta fick Nate av farmor ^^ sÄ fint ^_^
Och klossarna och lÄdan fick Nate av faster cina ^_^ snacka om att han Àlskade allt han fick ^^
Sen fick han massor av mig frÄn loppisen ^^


Allt detta fick han utav mig 😅 Haha  skĂ€mmer bort honom lite ^^ Och lite böcker med ^^
Och detta fick han nytt av oss ^^ 

Kunde verkligen inte lĂ„ta bli ^^  han kommer vara sĂ„ fin i klĂ€derna ^^

Och  detta köpte jag till max :) 
Och lite newbie  klĂ€der och en filt till Nate hade kommit pĂ„ posten som jag hade köpt begagnat ^^ 

NĂ€ nu ska jag försöka natta Nate efter han hade sovit sĂ„ lĂ€nge i bilen 😅

God natt ^^

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: