äntligen regn 👌

Denna  dagen har varit bra, väldigt kvavt bara ! 
Men nu regnar de och jag hoppas på att det kommer  börja åska lite senare.  Så det kan bli skönare luft ute.
Nate sover sen en tid tillbaka och  han har svettats så äckligt mycket just nu ! 
Men jag har baddat honom med en fuktig handduk ❤
Jag älskar att få ha mkna dagar med nate 😍 och det var en glad kille som fick träffa mormor och morfar idag ❤ medan jag var och  handlade lite inför idag, vi har varit och firat  Linda som har fyllt 30 år och det var supertrevligt ! Fick träffa hennes söta kisse och hon bjöd super gott fika! 

Mumma ❤
Detta va ett av de godaste jag har ätit på väldigt länge 😃
Träffade Jenny en snabbis idag med då hon var och hämtade lilja  så fick hon åka med oss till Tierp ^^
Nate har mycket fint att leka me till nästa sommar ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: