städning och en bebis som har varit lite gnällig idag ❤

I natt så ville inte Nate sova och var väldigt gnällig 😯 tror att det är tänder på G så är lite extra kinkig.  Men de gick rätt så bra i af 👌
Mamman är lite trött Men de rullar 😁
Bebis sover lite och Han får sova fram till Robbin kommer hem från jobbet. 
Och sen får han vara vaken ett tag till vi ska sova.  
I morgon är min  lilla kille 3 månader redan 😮  och dessvärre kommer jag må lite smådåligt  eftersom  att Nate ska få sina sprutor☹ är nervös för han xD även fast det är bra att han ska vara skyddad mot vissa  sjukdomar 😊
Så får vi  se om lillkillen får lite feber efteråt, men de e skönt att  man är förberedd med att Alvedon hemma i så fall  de blir feber  🤗

Så idag har jag plockat massor och gått en långpromenad med vagnen och Rex. Och sen har jag och  Nate busat  massor❤ 

Ska fixa massor idag och jag hoppas på att de kommer gå superbra och kanske hinner att fixa alla hjärtans Dag fixet  redan i morgon kväll ☝️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: