Kanske blir träna i morgon 😍?!

För första gången på länge så tänkte jag försöka bege mig till gymmet 😍 nu när jag faktiskt kan börja lite försiktigt med träning igen 😁
Får se vad det kan bjuda på i morgon😍
Sen är det äntligen lördag snart! Och då ska jag och Malin  på bio och Nate får busa med pappa och gosa❤ kan ju vara så ibland att mamma gärna har sin lilla kille 😘 och sen när pappa jobbar så mycket  och vi älskar helger och nu när pappa ska vara pappaledig snart ❤

Jag hade faktiskt väntat mig mycket mer som mer skrik inte sova alls på nätterna och sådär.  Visst Nate skriker ibland men så himla snäll liten kille ❤ och det bästa är att han oftast är glad och allmänt pratglad ❤
Jag är bortskämd med att han är så snäll  ❤

Det bästa jag vet är Nate, att få ha honom som min son är riktigt bra 😍 kärleken som jag har till nate är det starkaste jag någonsin har känt ❤och att han är min lilla fina björnunge är helt galet ❤
Han kommer ha så bra människor i sitt liv, och han har familj som älskar honom mest av allt i hela världen ❤

Kommer kännas konstigt på 1 sätt att gå på bio på lördag, att man inte har sin lilla kille med sig överallt x)  men lite egentid och den få  umgås lite med bästa vän är något som också behövs ❤ 

Jag har lite idéer  på vad jag ska ha till dopet också, lite planer i af ✌ ska fråga Robbin va han tycker 😍 älskar att han är delaktig och har saker han tycker å tänker 😍

Men får se i af om de blir lite träna eller ej i morgon 😍 och då kan man ju passa på att bästa med ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: