helgen ❤

Min helg har varit helt underbar ❤👌
I fredags så blev det träna lite å åka å byta ut gymkort, och sen få träna lite å faktiskt få komma igång igen. 
Och sen att åka å hälsa på Robbins pappas morbror 👌
Lördagen så har jag varit hos mamma å pappa en sväng och sen åkte jag hem å då kom två av mina svägerskor  och Nates kusin  och sen som en överraskning  så kom svärmor med 😀 va jättekul ^^ 
Vi spela mysterium  innan jag å Malin åkte å skulle köpa ramar och våtservetter  till skötväskan 👌
Men fick  handla det på rusta  i stället för dollar -.-  dollarstore stängde tydligen 16 -.-  men då jag kollade  på Internet så tyckte jag de stod 18 -.- 
Men vi hade trevligt i af 😀
Och vi åt på max ^^  å jag fick  ett muminglas  i maxboxen 👌 vill ha alla 4 x) 
Sen filmen va bra 😀 jag hade höga förväntningar  och de va nästan så bra filmen var som mina förväntningar 👌 så va riktigt nöjd att få ha sett den 😍
Och det va en underbar  lördag !

Och idag var jag ute å gick med Malin och pratade mer med henne 😀 hade riktigt trevligt 😀 
Sen gick jag till mamma å pappa å va där en sväng 😀 
Och sen jag kom hem har jag tvättat 2 maskiner  tvätt och diskat  och sovit 1.5 timme med nate och  jag skulle dammsuga men fick  jag inte utan Robbin gjorde de ❤ gulle ❤😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: