fredag đŸ˜Šâ€

Jag Ă€lskar fredagar ! BĂ€sta som finns! 😍
Idag sĂ„ bjöd Amanda pĂ„ varm smörgĂ„stĂ„rta ❀
Och den va sĂ„ sjukt god ❀
Sen har jag och Nate varit med pappa/morfar till Tierp dĂ€r han hade Ă€renden😊 och innan vi skulle Ă„ka sĂ„ var Nates vagn lite sen och det visade sig att en skruv  hade lossnat. SĂ„ det var ju tur att det inte hĂ€nde i Tierp. 
Och speciellt att det var lĂ€tt fixat dĂ„ jag ÄLSKAR  den vagnen sĂ„ var det skönt att pappa kunde fixa vagnen och att den inte gick sönder. Fick lite smĂ„ panik dĂ„ jag mĂ€rker att det var nĂ„got fel â˜č
Men sĂ€ger bara det, vad hade man gjort utan mamma Ă„ pappa ? ❀ all den hjĂ€lpen som jag fĂ„r av dem❀
Men nu har pappa i alla fall kollat alla skruvar pĂ„ vagnen sĂ„ det inte Ă€r nĂ„ fel 😊👌TĂ€nk att min lilla kille har legat dĂ€r inne ❀ och bara 3 dagar innan han föddes med 😍😍


NĂ€ nu ska jag försöka hitta mitt förbannade  kort som Ă€r totalt borta-.- vet inte vart de har hamnat-.-

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: