3 jobbdagar till innan Robbin är pappaledig <3

Ni ANAR  inte hur mycket jag längtat efter den veckan! 
Denna vecka jobbar Robbin 4  dagar och sen är han hemma och pappa ledig ^^  Då ska jag och Nate busar med pappa Robbin 2 hela veckor :D och då ska vi också försöka at fixa lite hemma här <3
Jag älskar att jag ska få  två hela veckor med min lilla familj! <3
 
Jag och Nate sov rätt så länge idag och han va lite grinig i natt. Det är säkert tänderna som spökar! ^^ 
Och vi har fixat lite hemma och sen har vi lekt massor idag  :D Det har varit så mysig dag :D 
Vi gick också på långpromenad, innan det började snöa-.- När jag hade kommit till snatra så började de att toksnöa. 
 
Sen så har vi fixat mat och allt annat skoj! Tvättat diskat och plockat ;D 
 
Men nu ska jag sova snart och har nate i knä medan Robbin går med Rex och sen blir de sova :D 
Nä nu ska jag se klart sofias Änglar :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: