God dagens!

Idag har jag och Nate gått en lång promenad med Rex  först och sen var vi ute och lekte. Vi åkte pulka och gjorde snöbollar ^^
Så lagom till vi kom in gjorde vi lunch och sen lekte lite ^^
Så nu sover Nate  och jag vill egentligen också sova,  men jag vet att jag inte kommer kunna göra idag,  så jag får ta å  göra det i morgon då nät Nate ändå är på förskolan sista dagen innan han går på  julledigt . 
Jag känner mig  så stressad över jul och nyår, och sen att börja jobba igen. Just för att man ska flytta i samma veva.  Och sen jag har också  lite smått stressad över att snart byta boende och sen lämna Nate på dagis 5 dagar i veckan då jag inte är van att göra det än, men så fort vi får rutin på det hela så kommer det bli mycket bättre. 

Funderar på att åka å simma idag med när Robbin har kommit hem,  så jag får ta tankarna  på annat ett tag.   Men nu ska jag ta de lugnt en stund innan Nate vaknar 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: