🎅🎄🎅

Ja nu har vi firar jul vĂ„ra gĂ„nger som vi gör varje Ă„r :) och Nate har verkligen Ă€lskat  dessa dagar ^^ och sĂ„ busig! Å han har fĂ„tt sĂ„ mycket fint ^^ 
SĂ„ vi ska ta Ă„ fixa lite sĂ„ vi kan köra lite lĂ„dor i  morgon ^^  sĂ„ jag tog en liten paus sĂ„ jag inte behöver tĂ€nka sĂ„ mkt  just nu. Diskar, tvĂ€ttar och packar innan jag ska inta sĂ€ngen ^^
Detta fick jag utav secret Santa ^^ och jag gissade rĂ€tt pĂ„ en av tvĂ„^^ sĂ„ Ă€r sĂ„ roligt! Älskar sĂ€llskapsspel! 😍
Och Nate som sagt fick sĂ„ mĂ„nga fina saker ❀ och dĂ„ har jag inte hunnit fotat  allt sĂ„ fĂ„r de komma lite dĂ„ och dĂ„ ^^ dessa fick han av cina m.familj  farmor och Lasse och Elin,Elins Jocke och Simon ^^ 

SĂ„ mycket fint! ❀  Jag börjar Ă€ntligen bli bĂ€ttre  med förkylningen ! Och jag hoppas att jag slipper denna jĂ€kla hosta jag har haft ! 

Det kĂ€nns sĂ„ sjukt att man snart kommer flytta, men endĂ„  ska det bli sĂ„ skönt ocksĂ„.  LĂ€skigt ocksĂ„ sĂ„klart men de ska bli sĂ„ skönt att fĂ„ komma igĂ„ng med alla saker ^^

Nej nu ska jag ta Ă„ sĂ€tta fart med det sista innan  man ska sova 👌 tror att lilleman   kommer vakna strax efter 07 sĂ„ ska jag försöka att orka upp innan klockan ringer ❀

Kommentarer
Postat av: Anonym

NÀr flyttar ni? Och vart har ni köpt hus?

Svar: i januari. men hÄller lite hemligt med vart. De e inte sÄ lÄngt i af :)
Kida .....

2018-12-27 @ 13:07:27

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: