🌹

Denna dagen, det har varit mycket bra saker idag. 
Och det har varit sĂ„ mycket snö idag! Och det snöar Ă€n. ❀ SĂ„ i morgon blir det massa saker som ska göras. 
Vi ska tvĂ€tta och sen ska vi Ă„ka Ă„ fira Elin.  Hon som fyller 21 Ă„r i morgon 😊
Jag kĂ€nner mig sĂ„ trött idag, sĂ„ ska vara uppe en liten stund till.  Sen ska jag sova, tror jag.  Eller om jag ska ta en kopp  te och  gosa lite med hunden innan sovdags. 

Älskar snön och Ă€lskar hur mycket Nate tycker om att Ă„ka pulka ❀
IgĂ„r sĂ„ var vi ute med Malin och Rex, och snacka om att alla Ă€lskade det! Jag vill  vara en sĂ„n mamma som Ă€r ute mycket med mina  barn, utflykter osv. 
SĂ„ en sĂ„ lĂ€nge tror jag att han Ă€r nöjd med  mig Ă„ vad vi gör.  
Jag tycker det Ă€r sĂ„ roligt att uppleva saker med Nate, och jag lĂ€r mig sĂ„ mycket  av honom đŸ˜Šâ€

Nej nu blir det lite te och rexgos  innan sĂ€ngen  ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: