😮😮

Jag vet att jag bör sova dĂ„ jag ska bort i morgon, men jag har fastnat i att göra blĂ€ckfiskar xD har virkat 4 st sen i gĂ„r xD  men de gĂ„r framĂ„t med dem ^^

och  de e bra saker med ^^ 

TĂ€nkte göra nĂ„gra sĂ„na hĂ€r ^^ och sen Ă€r de skönt att göra nĂ„gra sĂ„ man har i fall att man fĂ„r ett syskon  till Nate om nĂ„gra Ă„r som jag hoppas pĂ„ ^^
Och kanske man har vĂ€nner som fĂ„r barn som man kan ge nĂ„gon till ^^ och Nate ska fĂ„ en han med ^^ han Ă€lskar sin lilavita som jag köpte pĂ„ marknaden Ă„t honom 😍

Och jag vet att jag har massor att göra innan  jag ska ivĂ€g i morgon,  och jag kĂ€nner mig faktiskt taggad pĂ„ veckan, ska simma och  Nate har dagis 2 dagar denna vecka innan han gĂ„r pĂ„ julledigt ❀bra trĂ€ning för mamma och för Nate att inte vara hos mig hela tiden 😊
 Jag Ă€r rĂ€tt sĂ„ taggad  för allt just nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: