björnungen är inte så liten längre ❤

I morgon är de som jag har skrivit  tidigare idag, och det som ska bli kul för Nate att få träffa nya kompisar, och sen är de väl värre för mig än för honom kan  jag tänka mig ^^ 
Det som känns bra är att Det är pedagoger som jag vet vilka de är, och sen tycker jag bara det känns tryggt att jag är nära om det skulle vara något när jag jobbar. ❤

Nate har busat med farbror Martin, jossan farmor, faster  cina och farfar. Samma sak med hans kusin  med ❤
Och en till favorit ! Lilo 😍
Så det  blev en mkt bättre söndag än jag trott det skulle vara ^^ 
Som jag älskar min man ❤ världens bästa, vi har ju helt klart haft våra up and Downs , men jag skulle aldrig kunna leva utan honom 😍❤
 Och jag kan inte riktigt förstå hur jag kunde få just honom i mitt liv,  jag vet att de finns dem som inte förstår.. Men för mig är  det världens bästa ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: