tidig kvĂ€ller idag 😊

Ska sova om kanske 3 timmar, ska följa med Ida till sjukhuset imorgon  dĂ„ hon ska opereras. Hon ska ta bort en visdomstand, sĂ„ dĂ„ ska jag vara med efterĂ„t sĂ„ hon fĂ„r all fakta som hon behöver sen ^^
SÄ jag ska vÀl upp vid 8 och sen bara slÀnga i mig nÄgot att Àta och sen igen bara gÄ till bussen ^^
De  kĂ€nns helt okej med mitt mĂ„ende, jag mĂ„ste verkligen fĂ„ det i schack! Det Ă€r sĂ„ jobbigt ! 

Idag har jag fixar hemma massor och  sen ocksĂ„ varit till Ida Ă„ fikat och dĂ„ va Amanda ocksĂ„ dĂ€r ^_^ 
Har tvĂ€ttat 2 maskiner tvĂ€tt och lĂ€r ju sĂ€ga att de blev bra! SĂ„ har  jag diskat ocksĂ„  bra mycket ^^ 
Jag ska snart ut och hĂ€nga tvĂ€tten och sen i morgon om jag inte kommer hem för sent sĂ„ ska jag tvĂ€tta mer och fixa Ă„ stĂ€da mer. Jag har lite smĂ„ planer i af  pĂ„ va jag ska göra.  


SĂ„ jag hoppas pĂ„ att jag kommer kunna hinna med mer saker och sen bara chilla ! 

Saknar verkligen tiden med att bara kunna vara mer lugn :)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: