paus i stĂ€dningen 😅

Nu har jag hĂ„llt igĂ„ng sen 9 med att plocka Ă„ stĂ€da xD 
SÄ jag tog paus för 2 promenader med Rex och frukost och lunch för mig och Nate.
Och Nate har inte sovit Ă€n, sĂ„ jag försöker fĂ„ honom att somna sĂ„ jag kan plocka  mer och diska upp sen lunchen. 
Denna vecka har jag inte bloggat sÄ mycket, men jag har faktiskt jobbat en del och stÀdat. Vilket Àr vÀldigt skönt^^

I helgen ska jag njuta utav tid Ă€r familjen och vĂ€nner^^  och tĂ€nkte försöka hinna med Ă€nnu mer saker. 
Jag har redan börjat med födelsedagspresenter och julklappar till nÀra Ä kÀra ^^
Till Robbin tror jag att jag faktiskt Ă€r klar med julklappar Ă„t. Sen Ă€r det bara till Nate, Leona,Stella, max, Malin och Jenny kvar ^^ och till secret Santa dĂ„ ^^ som vi ska dra en sĂ„ vet vem vi ska ha ^^ 


Och min  fitbit gick sönder i onsdags med armbandet! Men nu har jag Ă€ntligen fĂ„tt armbandet sĂ„ jag har nu ! Nu somnade Nate sĂ„ nu ska jag fortsĂ€tta sĂ„ kanske jag hinner klart allting ^_^

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: