att jobba helg på Tierp arena 😊

Lördag och söndag har jag jobbat massor.  Jobbat 17 timmar ^_^
De enda som har varit jobbigt är att man är i från Nate. Fast jag  vet att han har det bra med Robbin så de e inget sånt. Bara att jag saknar honom ❤
Vi  fick så mycket beröm att vi höll de så rent och fint ^^ så de va kul.  Och Karin som jag jobbar med är så sjukt bra att jobba med ! Har så kul 😻
Så det blev en lyckad helg och ska eventuellt jobba lite på onsdag ^^
Utsikten igår kväll precis innan man slutade 😍 så sjukt vacker måne ❤
Mormor och morfar hade köpt liten fin pyjamas som både Nate och max fick.  På mumin 😻så fiin ❤


Sen i går då fick vi tårta på arenan 😁
Blev morotskaka och en chokladtårtsbit.  😇

Men nu ska jag göra klart maten till Robbin kommer hem och börja planera mer  hur jag ska lägga upp allting.  
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att städa. Plockat undan å sådär. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: