God natt😊

Nu sitter jag och kollar lite pĂ„ Youtube och Nate ligger Ă„ leker i babygymmet ^_^ 
Amanda och jag var ute Ă„ gick idag med. Vi gick  igĂ„r med. Men idag fick Rex följa med, och han va överlycklig och snacka om att han blev skitig đŸ€Ł
Nate sov under hela tiden  dĂ„ vi gick  promenaden ^^
Idag sÄ har jag ocksÄ hjÀlpt mamma att tvÀtta eftersom deras maskin inte Àr lagad Àn -.-
Och vi har fĂ„tt stopp igen i köket-.- sĂ„ jĂ€kla glad man blir😑

Jag ska ocksĂ„ snart sova och jag Ă€r galet trött för att jag har sovit sĂ„ dĂ„ligt de senaste dagarna, inte för att Nate sover med mig utan han sover sĂ„ fint bredvid! Men jag vaknar av mig sjĂ€lv och blir stressad! 
Men förhoppningsvis sÄ kommer de kÀnnas bÀttre ^^
I kommer de lite kompisar hit ochcsmanda med :) ska försöka hinna gĂ„ en promenad med Nate i vagnen innan de kommer besök och sen ska  jag försöka hinna tvĂ€tta lite och göra lite annat ^^


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: