Bakat masskor idag ^^

 
Bakade lite i går och idag bakade jag gluten och mjölkfria snickers ^^   äppelkakan blev god tycker jag ^^ Och vi ska baka lite till i helgen då pappa inte är hemma  så mkt ^^ 
Så jag ska försöka springa idag , som jag gjorde igår, och jag hoppas verkligen att jag kan springa idag med ^^ Tycker de e så underbart  att  jag orkar springa hela igen ^^ Och jag kommer att orka springa 5 km inom kort alltså :D Så jag vill bara springa och komma igång och bli mig själv lite mer än vad jag har varit förut ^^ 
 
 
Vi har varit och pratat me prästen idag och jag tycker att vi har fått till de riktigt bra :D Och vi har en riktigt bra präst också! Tycker att det kommer att vara en riktigt härlig stund för alla oss ^^ och jag längtar massor mer nu och de e bara 2.5 vecka kvar nu till dopet ^^ 
 
Vi var på bvc idag, och Nate gått upp lite i vikt. 7590gram och 66.9 cm lång ^^ Så han följer sin kurva så bra! Och jag älskar att  det går så bra med lillkillen och att han växer så de knakar :D 
Han fick sin 5 månaders vaccination också i dag och det gick bra, han grät lite och sen så blev det bra, så det är skönt att Robbin är med de gångerna som han får sprutor eftersom att jag inte riktigt klarar av det och jag vill inte att Nate ska bli rädd för sprutor för att jag är så rädd och vill inte att jag ska göra honom lika rädd.
Så Robbin är  så bra att ha att göra med när man är så orolig själv för sprutor. Och jag är också glad över att jag har den bvc tjejen jag har! Hon är så bra och jag kan ställa 100 frågor och de burkar kunna vara likadana ^^ 
Jag ska försöka överraska Robbin lite i morgon med god  mat och lite mys innan han ska spela och koppla av lite. Kan tänka mig att det kommer bli så bra ^^
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: