årets första joggingtur 😀

Idag så sprang jag första  gången sen jag blev gravid och sen Nate föddes 😀
Och det blev inte hela svängen som jag brukar springa, men jag nöjde mig med att springa 1,5 km i af^^ å jag sprang hela vägen så det va ju ett plus ^^ så ska springa hela  veckan har jag tänkt ^^ och börja komma igång igen, eftersom jag lär säga upp mitt gymkort till jag börjar jobba igen, så jag får kötta  på här hemma till dess :) 

Jag trodde aldrig att jag skulle hinna med så mycket jag har hunnit med idag:) och  Nate har varit en liten busunge hela dagen ^^ ville knappt sova  så de blev en bra Promenad  och då sov han ett tag ^^ jag har gjort massor idag! Och jag har har hunnit med en jag trodde att jag skulle göra. Nate va så glad över att pappa kom hem så han har i stort sätt varit med Robbin  sen han kom hem.  Nate har bara varit hos mig då jag skulle amma honom ^^
Så snart ska jag lägga mig och sova ^^ är fett trött :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Prova spring med vagnen

Svar: vet inte om jag vågar de, men kanske senare då jag har kommit igång . grabben trivs just nu så bra inne med pappa 😊👌
Kida .....

2018-04-17 @ 22:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: