simmat😍

Idag har jag Ă„ Malin simmat efter middagen  och jobbet för mig dĂ„. Det var verkligen  sĂ„ skönt att fĂ„ komma ivĂ€g och simma  och prata lite skit, har sĂ„ mycket i huvudet just nu.  Jobbet snurrar pĂ„ som attan dĂ„ jag ska försöka komma in i rutinerna igen. Det kĂ€nns fett konstigt med alla saker! 
Nate som har grĂ„tit vid lĂ€mning och hĂ€mtning  gjorde mig sĂ„ stolt idag. Han satt Ă„ lekte med en buss dĂ„ jag kom 😍 och inget grĂ„t ! Han grĂ€t bara vis lĂ€mningen! Och jag Ă€r sĂ„ stolt över honom ❀
I morgon Ă€r det sista dagen för denna vecka och det ska bli sĂ„ skönt att fĂ„ vila lite! Det har varit en intensiv vecka med alla nya rutiner för oss hĂ€r hemma. Rex ska vĂ€nja sig att vakna sĂ„ tidigt och jag Ă„ Nate,  dock verkar att Nate Ă€r van att vakna. SĂ„ jag hoppas att han sover till 07 pĂ„ helgerna i af. 
Äntligen har jag nĂ„tt mitt första delmĂ„l att komma ner i vikt ! Och Ă€ven ett extra kg 😍 Ă€r sĂ„ jĂ€kla glad ❀
Och  jag kĂ€nner mig samtidigt lite lĂ„g (sĂ€kert för mensen som kommer snart) och kĂ€nner mig bara ledsen nĂ€r jag kom hem :/ vet inte ens var de kommer ifrĂ„n â˜č det blir nog bĂ€ttre sen hoppas jag . 
Kolla lite tv och sen sova 😮

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: