min nervositet har äntligen börjat släppa ! 😍

I dag har det blivit lite bättre i af med alla saker. Men jag känner mig fortfarande nojig med alla saker för allt är så stort just nu känns det som. Och de underbara personerna jag har pratat med under de senaste veckorna som har stöttat mig och tröstat mig om jag har varit ledsen.  
Nate skötte sig så bra idag  när vi var på mötet ^^ (egentligen inte förvånad) men han är en väldigt snäll liten kille❤❤

Jag är så stolt över lilla killen min ❤ och jag känner att jag faktiskt att  han är den som kan få  mig glad när jag är ledsen jämt  ❤

Sen idag då? 
Jag har packat alla mina kläder i stort sätt ^^ så det är ju superbra  ^^ sen är det bara sängkläder kvar och gardiner. Ska också kolla vad som ska kastas vilket jag gissar är rätt så mycket skit man har samlat på sig genom åren xD 
Ska kasta så mycket nu, för jag alla Nates saker är viktigare än lite skit man sparade själv som liten. Eller ja yngre!
Så jag ska rensa ut allt och fixa å dona. På tisdag  börjar jag att jobba igen, och gissa om det känns konstigt att börja igen ! Nate blir hemma en  vecka till med Robbin å sen den 14 januari blir det allvar igen med förskola och jobb för oss båda. 
Nu blir de natta övertrött liten ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: