God natt ^^

Idag sover vi i vårt hus, alltså det är en sån sjuk känsla med att vi faktiskt ska bo i ett av mina drömhus ! 
Så Nate har varit med jossan och Martin hela dagen och han  har fått leka med saga ^_^ helt underbart då barnen kan få leka med andra barn och saga  är bara några månader äldre med 😊 
Efter Nate hade kommit hem så var  han så uppe i varv ! Märktes att han hade haft roligt med säga och Martin å Jossan 😁
 Men som jag hade saknat min lilla björnunge alltså ❤
Ska snart sova så man orkar upp i morgon,  ska försöka göra bra mycket och sen börjar ju jag jobba på tisdag,  och  det känns konstigt som attan ! Och Lilleman ska börja gå på förskolan igen  om typ en vecka då ^^ 

Igår var jag in och  träffade Jenny i Uppsala en sväng ^^ vi  fikade och gick å kikade i affärer ^^  nästa gång så får det bli en längre stund 😍❤ 
Och vi har hållt på å grejat från i torsdags med huset ^^ och idag när allting börjar falla mer på plats så är det så svårt att få in att vi verkligen kommer bo här ^^ bättre start på detta år hade vi inte kunna få. Med alla dåliga saker från  förra året som kom i vågor med mitt mående så är detta toppen !  
Det absolut bästa jag känner med 2018 är att jag har fått lära känna min son och utvecklats med honom.  Och sen få reda på att man fick huslån och kunde köpa det huset vi ville ha 😍❤ å såklart va de ju också helt underbart att jag blev faster. 
För 2018 var verkligen både bra och dåligt år för mig, å nu med en kickstart i år med bra grej som har hänt  så kan jag inte sluta undra .. 
Vad kommer med hända 2019 som är riktigt bra ? Kommer det toppa husköp? 
Eller kommer det toppa med att jag får körkort ? Eller att vi  kan fixa det riktigt bra för Nate med gungställning och sandlåda ? 😍❤
Jag är så grymt taggad på detta år och jag hoppas som sagt på många bra saker ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: