God natt!

Jag har så torra och spruckna händer så det är sjukt åt det. Och  till å med svälld på ett ställe. Så jäkla roligt ! 
Men nu ligger jag i sängen, ska sova. Nate sover gott! Ida var hit en sväng och Nate var så nöjd att hon kom ❤ roligt att se 😍 själv var jag så trött så jag kände mig så otrevlig att jag inte sa  så mkt x)
Men nu på kvällen när jag har varit  själv och haft så mycket i tankarna eller i huvudet så blir jag lite låg, att man kan tänka för mycket ☹ jag mår fruktansvärt dåligt över lite saker och jag tror att det är därför jag inte riktigt mår helt 100. 
Jag mår ju bra så länge jag kan busa med nate och kan vara med dem jag tycker om, jag tror att jag har börjat få hjärnspöken tillbaka och det är skitjobbigt !  
I morgon ska jag å Malin umgås i alla fall, och det ska bli roligt och vi ska åka till mamma å pappa en sväng och hälsa på. Å Nate lär ju bli superglad för att få umgås med dem lite. Han träffade mamma lite idag, så det tyckte han var roligt ❤
Aja nu ska jag sova medan killarna (Simon och Robbin) spelar Diablo på den nya sesonen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: