God kväll!

Idag har det varit  väldigt tuff för mig, jag har inte mått sådär jättebra.  Jag har känt mig lite låg på sistone, det har varit väldigt mycket just nu. Och jag hoppas att det går över snart. Jag vet i af  vissa saker som gör att jag mår såhär. 

Jag har varit själv med Nate sen vi slutade förskola och jobb för dagen.  Robbin har haft filialmöte, så att underhålla Nate va inte sådär jättelätt  idag! Han var väldigt trött idag,  så han har varit väldigt grinig och han som sällan är grinig! Så han fick bada  och plaska lite, och sen lekte vi  en liten stund  innan  sovdags för lillen ❤
Vi läste  max potta säkert 15 gånger i dag xD, men vad gör man inte för dem man älskar mest i hela världen? 😄
Igår gjorde jag blodprov, de stack  bara några gånger..  Men de ville inte komma något blod, så då fick de sticka i andra armen!
Och där kom det blod  i af  xD 
Men ont hade jag idag, tror att det är mycket för att  spände mig som jag alltid gör när det är blodprov.  
Jag får hoppas att jag inte kommer behöva göra det på det tag nu i af!

Väntar fortfarande på att Robbin ska komma hem,  längtar att få vara med honom. Ska börja med mat nu när han kommer hem så han får något i magen . Hörs ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: