torsdag :)

Va några dagar sen jag skrev nu, och jag har och Nate har hunnit med att göra ganska mycket 😊 jag var hos tandläkaren i tisdags och jag fick så mycket panik! Så hemskt ! Men det blir lugnande medel nästan gång x)
Så det blir i december 😅
Och idag har jag och Nate busat lite och han var fått målat med fingerfärg xD Haha han hade verkligen färg överallt ! Är väldigt glad över att han bara fick sitta i blöja xD 
Det märktes verkligen han han älskade det ^_^  så vi får  måla mycket på tapet  som mormor och  morfar hade hemma  en hel rulle xD 
Han är så duktig på att måla 😍 jag är så stolt över mitt lilla hjärta ❤
Det är bara så sjukt att han börjar bli så stor 😧
Hela helgen kommer bli fartfylld och jag vet verkligen inte hur mycket jag ska hinna med ärligt talat.

Igår kväll så lekte Nate med Jossan  och  Martin ett bra tag ^_^ han sov längre än mig i morse och jag trodde verkligen inte att han skulle sova så länge som idag xD men först promenad 1 timme och 8 minuter och sen kom Martin och jossan  ^_^

Idag har vi slagit in presenter till max dop och farbror Martins och farmors sambo Lasse  och Gammel farmor och fastrarna  ^_^ 

Nä men nu ska jag leka en stund till med bebis innan han ska sova ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: