mamma/mormors födelsedag!

Idag fyller min mamma och Nates mormor ^_^
I morgon Ska jag dit  en sväng och  vara där medan Robbin kör soft. 
Jag hatar att vara hemma själv då när man hellre kan vara med människor runt mig och Nate. 
Så jag ska snart sova då jag har vaknat tidigt varje dag i 3 dagar i rad ! 06.00 har jag varit klarvaken.  
Så Jag är galet trött och jag jobbade också igår.  Bvcbesök då Nate har börjat bli så stor! Helt galet att det bara är 2 månader kvar till han är 1 år ! Och sen är det inte många veckor innan han börjar på dagis och jag börjar jobba.  Lite ångest känner jag att jag inte får dela lika mycket tid med min älskade lilla björnunge! Men ändå är det bra för oss båda, han får kompisar och utvecklas mer och jag får lära mig att vara i från honom mer. 
Ska njuta av tiden med honom och sen kunna åka på semester och göra mer nästa sommar ❤
Alla har bli ut förkylda  här hemma och jag hoppas på att vi är tillräckligt friska att kunna  gå på öppnis på onsdag och få busa ! Ska försöka hinna med å göra så mycket olika saker! 😅 skriva lista till Ullared vad vi ska köpa hem med 👌
Ska simma på söndag och sen ska jag greja massor och eventuellt också försöka komma i väg till Gävle och fixa lite saker. 
Idag fick jag nästan tårar i ögonen då jag fick uppleva hur det känns då ens barn tar första stegen med lära gå vagn, och det kändes verkligen mäktigt !   Är så stolt över honom ❤ 

Nu Ska sova nu så jag är pigg till min lilla prins vaknar 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: