Kan inte sova:/

Robbin å Nate sover bredvid mig och jag ligger helt klarvaken ! 
Men det kan kanske bli bra ändå till slut, jag har så svårt att komma till ro och kunna sova så som det är just nu! 
Så många tankar och hjärnan kan inte stänga av allt.  
I morgon ska jag och Nate till öppnis och busa^_^ älskar å se hur mycket Nate älskar att vara där, och nu kanske han också vill leka lite mer med de andra barnen med ^^
Ska också få lite egen tid i morgon, vilket jag kan behöva få. För att eventuellt rensa skallen! Det har varit lite för mycket den senaste tiden  och jag måste börja på en ny sida. Så det är de jag ska göra. 

Börjar med att träffa lite andra mammor /pappor och Nate som kan leka med andra barn ^^ få lite mer socialt än det som jag har haft nu kanske den senaste tiden. 
De ska faktiskt bli riktigt kul i morgon, å träffa alla igen:) tänkte försöka hinna med att göra lite nytta  också i morgon 👌 

Helgen kommer vara så välkommen och jag funderar på om jag ska ut å plocka svamp! Robbin blir eventuellt borta hela lördagen så tänkte passa på att göra lite saker som kanske inte han tycker är så kul ^_^

Aja nu lär jag försöka sova lite ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: