jobbhelg och run för your lives 👌

Denna helgen har varit så sjukt bra ! Jobbat och tjänat lite extra pengar, samt att jag har sprungit runt for your lives  i Uppsala ^_^





En så sjukt härlig upplevelse men ändå hur läskigt som helst xD 
Jag tog mig igenom hela banan, på 5.5 km och jag fick  en medalj att jag blev infekted  ^^ jag blev dock av med mina band väldigt snabbt, men jag är stolt över min  och alla jag var  med  insats ! Vi var 6 st och 3 blev infekted🏅 och 3 blev survivors 👌🏅jag trodde verkligen inte att medaljerna skulle vara så fina som det var ! 


Jag kan ju säga såhär, i labyrinten  som de hade på slutet och i början vid första stället  med massa zombies tyckte jag var läskigast! Men de va som sagt läskigt hela tiden egentligen 😂det var häftigt sminkat och häftiga masker ! 
Jag längtar redan till nästa gång och då Ska  a jag verkligen tagga sönder ! 😉👍

Fina bilar och rätt bra väder i helgen 👌 fick  god mat och tjäna lite extra pengar. 
Det som har varit jobbigt i helgen är att jag inte har umgåtts så mycket som jag har önskat med Nate, men jag lär väl vänja mig vid att han inte är med mig hela tiden! Eftersom de är ju inte så länge kvar till dagis. 

Det ska bli rätt så skönt att kunna få hela veckan med honom och bara göra saker tillsammans ❤ längtar till onsdag då man kan få spendera ännu mer tid med honom❤ 

Ska ha lite egentid nu medan Nate somna som en stock efter fika och bus med Malin ^^ vi har över  till Malin och Simon grattat Simon som fyller år idag😊👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: