Fredag :)

Det är fredag och jag har haft en sjukt bra fredag! Nate har fått leka med sina favoriter och var inte alls speciellt intresserad när mamma kom till farbror och hans tjej inte ! xD 
Jossan var så snäll att ta Nate så jag fick  lite egentid och simma ^^ Det var väldigt snällt att hon kunde ta honom och sen också att Martin också var så snäll! Är så tacksam för att jag har så fina människor i mitt liv! Att Nate fick verkligen har dem som bryr sig om honom och faktiskt blir glada att få träffa honom <3
Jag träffade också min kusin idag :D Och det var typ 100 år sen jag såg honom sist! Och det var riktigt kul att träffa honom ^^ 
 
I morgon ska Nate få träffa mormor och morfar också ^^ vi ska vara med dem lite i morgon då Robbin åker och är borta hela dagen. Och sen ska jag och Malin åka och simma ^^ Ska bli så skönt  med att få simma 2 dagar i rad:D 
 
I natt sov Nate i sin säng hela natten, han vakade vid 06 och ville ha nappen men sen sov han fram till 08 :D Är så stolt över min älskade lilla björnunge som börjar bli så stor och duktig! Fast duktig har han ju alltid varit <3
 
 
Jag ska försöka att fixa lite med alla olika saker, ska också försöka hinna rösta och byta gardiner! Vi ska få en ny hyresvärd så jag tänkte försöka hinna med att få lite trevligare innan hyresvärden kommer. Jag har massa tankar som inte har varit så bra, men de börjar gå åt rätt håll och jag känner mig gladare! :D  Det kanske kan bli bara bättre och bättre! 
 
 
Aja, ska snart fixa de sista så man kan sova snart :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: