Vet inte riktigt  vad jag ska skriva som rubrik, men jag har nog aldrig riktigt mått såhär på väldigt länge. Men nu har jag hamnat  i en riktig svacka som jag inte har varit i sen.. Ja du, på säkert  1.5 år eller så. Men nu så är den dagen här och jag vill bara gå å lägga mig i ide.  
Trodde aldrig att jag skulle bli behandlad som skit! Och det enda som gör mig gott som jag mår bra utav är min son, det är det bästa jag har och kommer alltid att vara❤
Fick hem denna bok igår som jag ska läsa ^^har läst bra mycket i den redan, men den är riktigt bra faktiskt ^_^

I söndags blev jag och Robbin bjudna på middag hos Nicole och Robin ^^  bjöd på god mat och massa mys ^^ 
Och Nate å Nicole busade massor och han va riktigt busig xD 
Sen så somnade han riktigt fort ^^

I lördags morse så vad vi å satt blommor hos mormor och morfar. 


Vi har också gått promenad med Malin 2 gånger denna på den senaste tiden ^^ pratat skit och det har varit trevligt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: