Ångest.se

Jag har sån ångest ! Lite typ de här när får man svar om dagisplats? Eftersom det inte är jättelänge till han ska börja nu! 
Och alla saker man ska tänka på att köpa ?! Vad är det egentligen  behöver? Det är ju en jungel  med massa saker som behövs! Jag har märkt lite kläder som han kommer kunna ha, en filt som han kommer ha i vagnen.. sen är de fleece tröjor och lite annat !  Jag är också  uppstressad över  att jag inte har hört något om han har någon plats 😦
Men får se när de närmar sig mer, annars får  väl Robbin vara pappaledig lite innan han får en plats i så fall! Om han inte får en dagisplats innan  jag börjar jobba ^^
Nate får lite mer kläder ^^ kommer passa perfekt när han blir lite större ^^
Så här han nästa  år ^^ kanske i februari eller så^^


Jag väntar på Robbin ska komma hem, jag är så trött och seg bara idag. Så får se va kvällen bjuder på ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: