snorig liten ❤

Vi har en snorig liten kille här hemma och  vi har varit sen i lördags.  
Men i natt har han i alla fall sovit mer eller mindre hela natten.  
Igår kändes det att ingen i vår lilla familj har sovit så bra. Var på lite dåligt humör osv. Men idag känns det så mkt bättre. ❤
Igår vart det väldigt jobbigt för Nate på natten. Och även för mig och Robbin  då vi hellre tar Nates plats så han inte behöver vara sjuk 😧❤

Och igår kom Martin och jossan och Nate lekte med dem ❤ så han var så nöjd ❤
Det är drygt 1.5 vecka kvar till Ullared nu ^_^ så det blir en bra helg denna att vi får en lugn helg,  vi har oftast en fullspäckad helg så nu ska vi fixa här hemma och eventuellt kanske man får lite trevligt besök sen ändå ❤ får se hur det blir. 

Mormor och morfar köpte en ny jacka till Nate på Lidl 😍 så sjukt fin ❤👌

Min vecka denna ska bestå utav att städa och  försöka att fixa till i fall vår nya hyresvärd  kommer och vill se på lägenheten för att börja kolla saker till köket, eftersom att vi skulle få renoverat i första hand ! Vilket känns helt underbart att vi ska få de fixat !

Sen då? 
Jo jag försöker få min son att somna för att han är övertrött och behöver få lite sömn. Han har busat runt som attan och hållt mamma i full fart hela förmiddagen och lunchen xD
Så jag ska försöka fixa tvätten och hänga tvätt och planera när jag ska börja med middagen och sen de bästa ^_^ jag ska få göra i ordning alla roliga saker för att kunna få de riktigt Nice ^_^
Aja nu somnade Nate så nu ska jag greja lite ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: