När det inte blir som man tänkt.

Jag blir så besviken då när man planerar saker och de inte blir av, det är bara andra som kan svika en.. men om jag inte kan blir det ett jäkla liv! Så jag har sååå svårt att förstå varför det är skillnad på individer?! 
 

Just nu vet jag inte varför jag blir så upprörd.. men de e väl för mensen... Men det känns lite som  att jag inte har något liv eftersom en del tror att jag bara sitter å väntar för att jag inte har något annat å göra.  Men gissa ? Jag har  ett barn så de krävs lite mer planering än 10 min å kan dra i väg! 

Jag är så less på att bli behandlad  som att jag är någon som man kan vara med då man inte har någon annan att umgås med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: