Helgen ❤

Min helg har verkligen varit kanon ❤, att få umgås med familjen är ju så bra!  Nate fick  först på fredagen vara en sväng hos morfar medan jag å Malin åkte ner å simmade ^^
En nöjd liten kille!
Sen Så blev det sjukhusbesök och hälsade på hos en vän, pratade lite skit och sen fick jag också träffa ena av gudföräldrarna på ner till Tierp så det var också väldigt mys ❤
Sjukhusbesöket gick bra och Nate va så duktig som vanligt ! Och skötte sig 😍 


Jag är så otroligt stolt över vår son! Han sköter sig så bra! Och jag älskar verkligen att se hur han utvecklas varje dag. 
Denna helgen har varit helt underbar som sagt! Och Nate har fått umgås med hans farmor och en av sina fastrar och båda farbröddrna ❤ och Simon å Nate lekte massor och de gjorde jossan Martin och cina med honom också 😊👌 det är så kul också att se hur glad Nate blir då han träffar Leona 😅😍❤ han skriker av lycka 😊 och sen har ju lilo  och Nate deras speciella 😅 men så underbart att se ^_^

Och idag fick vi komma hem till våra djur och en nöjd hund också som hade fått varit hos mamma å pappa 😊
Och så nu på kvällen så kom plupps och de var så trevligt! ^_^ va ju ett tag sen man träffade honom:)

Vi var också och kollade på hus i Sandby idag,  lite synd att de inte riktigt var det vi letade efter, men de kommer att komma och jag köper hellre mamma å pappas hus ^_^ 
Nu ska jag vara social :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: