God morgon 😇

Nate Ă„ jag har varit vakna sen 07.20, sĂ„ vi ska snart kliva upp och Ă€ta lite frukost 😊 vi har haft lite morgonmys och bara gosat en massa ^_^
Äntligen fredag och prick 1 vecka till vi Ă„ker till Ullared ^_^
I gĂ„r var vi pĂ„ marknad med pappa och fia,  Ă„ max sĂ„klart ^_^


Detta blev köpt ^_^ och sen fick Nate en hund som kan gĂ„ och skĂ€lla av morfar ^^ och  jag köpte rökt korv som  Robbin ville ha och jag köpte mina strumpor 😊👌
Och sen efter vi hade Ă€tit sĂ„ kom cina och lilo  ut och hĂ€lsade pĂ„ ❀ Nate och Rex blev helt extas! 

Vi hade sĂ„ trevligt! Och jag Ă€lskar nĂ€r man kan umgĂ„s med nĂ€ra och  kĂ€ra ❀

Idag skulle jag egentligen mött en tjej som skulle sĂ€lja klĂ€der till mig . Men hennes barn blev sjuka sĂ„ fĂ„r ta de sen :) 

FĂ„r se om det blir att Malin och jag simmar idag 😊 Ă„ att man dĂ„ kan Ă„ka  ner till 12 sĂ„ Ă€r man dĂ€r max i 2 timmar ^^
Aja, gĂ„ upp Ă„ Ă€ta lite dĂ„ 👌

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: