fixar hela dagen!


Jag är så taggad på att få åka till Ullared ❤
Jag har hållt på å grejat hela morgonen  och jag ska gå till mamma å pappa sen då när de börjar bli dags.
Jag och Robbin ska åka och handla lite inför resan i morgon och då kände vi att de behövs  fixas en del  innan.  
Rex  ska vara hos Malin å Simon, så han ska dit i kväll. Så vi ska köpa hundmat  så det finns och sen ska vi åka till mamma å pappa efter det och sova där 👌 
Nate sover sen vi var ute på morgonpromenaden så jag har hunnit med det mesta! Jag har i stort sätt de lilla sista kvar innan jag ska gå^_^
Nate fick kläder och skor i går 😍 man blir så tacksam att det finns så gina människor som ger bort sånt här 😊👌
Skor till dagis 👌
Och jag som var så orolig över att jag inte skulle kunna göra allting som jag tänkte,  och sen orolig att jag inte skulle kunna hitta  allting i Ullared.  Men nu är det mer annat som vi behöver köpa, ryggsäck och lite regnkläder osv ^_^


Jag ska också försöka slå in alla julklappar nästa vecka, måste dock få nå svar av några vänner som jag ska köpa julklappar till ^^

Jag ska packa klart det sista, och ska snart se om  Lilleman är vaken 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: