Feber-.-

Jag hade verkligen inte räknat med att ha nästan 39 graders feber idag! 
Vi som skulle bada med öppnis i morgon ! 🤨 men i stället blir de hemma och  vila upp sig.  Turen är ju att jag bara har feber i någon dag ^_^

Men idag, så har det varit jobbigt att försöka underhålla Nate,  då man har försökt göra roliga  saker. Turen är att han har börjat gilla böcker :) 
Så idag har vi lekt lite så mycket jag har orkat, sovit middag så har vi sovit tillsammans. Och sen har vi kollat i böcker 😊
Och jag hoppas att jag känner mig så mkt piggare i morgon 👌
Så jag kan busa och leka med min son som han älskar att göra. 
Jag ska försöka sova snart och får se om jag kan,  det är så många saker i huvudet som snurrar  🤔 jag funderar väl mkt på allt mellan himmel och jord, och jag har lite planer som jag hoppas jag kommer kunna göra så mkt bra med ! 

Funderar också om jag kommer lyckas att fixa allting till Nates kalas med 😅 men rätt så mkt har jag klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: