😊👌

 Nate var sĂ„ nöjd efter han fick vara nĂ„gra timmar med farbror och Jossan ❀
Nate slocknade direkt i bilen 😅, men det Ă€r sĂ„ kul att han har sĂ„ roligt med dem ❀
Och det var sĂ„ snĂ€llt att de tyckte vi  skulle fĂ„ lite egen tidđŸ˜â€
Robbin och jag hade en mysig dag de timmarna vi var barnlösa ^_^ vi kollade  pĂ„ originals  och bara myste och pratade❀ Robbin skickade ut mig ocksĂ„ för en springtur ^^ han visste att jag har tjatat om trĂ€na x) sĂ„ det var sĂ„ snĂ€llt 😍

 Sen nĂ€r vi hade hĂ€mtat Nate sĂ„ var vi hos sven en stund dĂ„ Martin och jossan har dĂ€r,  bebis sov och han vaknade med vĂ€rldens leende 😍

Och nu nĂ€r Nate har sovit sen över en timme tillbaka sĂ„ har jag fixat lite med inbjudningar till bebis kalas ❀ Men nu ska jag kolla pĂ„ originals  me gubben innan sĂ€ngen ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: