Börja med maten snart 👌

Passar på att skriva lite innan  jag ska börja med mat och få Nate är så nöjd att leka ^_^
Idag har vi varit hos mina föräldrar (bara pappa hemma) och vi har målat med fingerfärg och det var lika stor hitt som sist ^_^ 
Och vi har också gått lång promenad med hunden efter vi kom hem ifrån  morfar och mormor ^^ Nate sov middag  och han sov en timme  tror jag ^_^ 

Nu är de bara en vecka kvar till  Ullared  för oss, och det är snart första natten i från Nate, eftersom han ska vara hos pappa medan vi åker . Det känns läskigt  eftersom man är så van att ha med honom jämt ^_^  Men endå så vet jag att han kommer  ha det så bra. Och lördag kväll så kommer vi hem och det kommer bli superbra och söndagen kommer bli epic! Gos  med Nate  och sen i väg på kalas ❤ fira Robbins farmor och bara allmänt  ha det bra ❤ 

Längtar att få planera Nates 1 årskalas och det ska bli så kul 😍❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: