4 dagar kvar till Ullared 😍

NĂ„got jag har lĂ€ngtar till i 1 Ă„r 😍, Ullared! Nu har jag inte varit nere sen jag var höggravid ^_^
Och det blir shopping nu och jag lÀngtar verkligen att fÄ Äka ner, men det som jag kÀnner kÀnns jobbigt Àr att jag kommer att vara utan Nate över natten och samma sak att inte fÄ trÀffa honom pÄ över 24 timmar!
Men han kommer fĂ„ det sĂ„ bra! 😊

Rexen kommer vara hos Malin ^_^ och det kommer han att gilla ^^

Detta ska jag börja Àta i stÀllet för godis ^_^
SĂ„ kanske man kan gĂ„ ner lite mer i vikt ^^, och jag gör ju egentligen sĂ„ mycket! Men fĂ„r se om jag lyckas ^^ 
Jag har sĂ„ mycket idĂ©er till Nates  kalas 😍 och jag lĂ€ngtar verkligen ^^

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: