trött och uttråkad ..

Eftersom de senaste 2 veckorna har varit lite smått jobbiga så har jag försökt tänka på annat. Och jag skulle behöva åka å träna eller något. Så jag skulle behöva åka å simma. Men jag vet inte nu längre om jag kommer att komma i väg i morgon.  Jag vet inte riktigt vad jag ska känna just nu.
Jag fick ett så bra besked och sen var jag ju på begravningen, så jag är lite förvirrad på mitt mående på de sättet. 
Jag lär försöka sova lite så jag kommer orka morgondagen.  Att palla vakna 07.00 så känner jag att jag behöver kliva upp.  
Men nu i alla fall så ska jag sova och sen i morgon blir de väl att fixa bilen och sen om jag hinner åka å simma. 
Vet inte heller annars om jag ska följa med mamma å pappa å handla, men då blir det tidigt och jag tror att jag inte kommer orka det. Men får se vad lördagen bjuder på, om jag ska bara vara hemma och försöka plugga teori  igen eller om jag bara ska slöa. 

Aja  God natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: